
Fagartikler
-
Kunnskapsministeren: Bare lærerutdanna skal gi spesialpedagogisk undervisning
-
Aldri før har så mange lærere søkt om videreutdanning
-
Positiv effekt av egne klasser for elever med autisme
-
Over og ut for spesialpedagogen og spesialundervisningen?
-
Skoleansattes erfaringer og utfordringer i møte mellom regelverk og pedagogisk praksis
-
Slik kan du hjelpe barn med spesielle behov
Forskningsartikler
-
Skoleansattes erfaringer og utfordringer i møte mellom regelverk og pedagogisk praksis
-
«Jeg er en skam for verden»Mobbingens konsekvenser og skammens betydning
-
Sosial bakgrunn har mest å si for elevenes utdanningsvalg i videregående skole
-
Læreres perspektiver på en god sakkyndig vurdering og dens relevans for spesialundervisning
-
Hvorfor kamuflerer jenter og kvinner autismen sin i sosiale settinger?
-
Fra skole til arbeid for unge voksne med Downs syndrom